عملکرد دی ماه بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

استفاده هشت هزار نفر از خدمات بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

عملکرد دی ماه بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

 استفاده هشت هزار نفر از خدمات بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

در ماه گذشته حدود 8000 نفر از خدمات واحد رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر استفاده کردند

دکتر عبدالله پور رییس بیمارستان از مراجعه حدود 8000 نفر به بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در طی ماه گذشته خبر داد. بنا بر اعلام روابط عمومی بیمارستان کوثر سمنان، رئیس بیمارستان در ادامه گفت: بخش رادیولوژی بیمارستان با خدماتی از قبیل رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی و سنجش تراکم استخوان در خدمت هشهریان گرامی می باشد. لازم بذکر است در دی ماه سال جاری، تعداد 4506 نفر جهت عکس رادیولوژی، 2864نفر جهت سی تی اسکن و 505نفر سونوگرافی به بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر مراجعه نموده و از خدمات این بخش استفاده کردند.
  • کد خبر : 5917
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی